Lieve lezers,
Ik ben bezig met het verkennen van de optie tot BuitenSchoolse Opvang te bieden voor kinderen die naar CBS De Horizon gaan. Mogelijk wordt dit nog uitgebreid naar andere scholen, maar voor nu ben ik dus de interesse aan het peilen naar of er überhaupt vraag is naar Gastouderopvang voor schoolgaande kinderen bij De Horizon.
Daarom heb ik een kleine poll gemaakt en nu is mijn vraag of u deze wil invullen en wilt delen met ouders die dit mogelijk ook interessant vinden?
Alvast bedankt voor uw tijd en moeite!
U vindt de poll hier.

